MİSYONUMUZ

Tenis bir spor olmanın ötesinde, yaşam felsefesidir. Bu anlayışla, tenise ilgi duyan herkesin hayatında katma değer sağlamak için yola çıktık. Bir strateji ve performans oyunu olan tenisin; yaşam kalitesini artıran, kişiye özgüven katan ve yarışmacı ruhu kazandıran eşsiz felsefesini daha çok kişiyle paylaşmak için her yaştan amatör ve profesyonel sporcularımız için özel bir eğitim programı hazırladık.

Programlarımızın amacı; ülkemizde hızlı bir gelişme gösteren tenisin tüm yaş gruplarınca tanınmasını, sevilmesini sağlamak ve üst düzey tenisçiler yetiştirmektir.

Eğitim Yaklaşımımızın 2 Temel Unsuru

Oyun oyuncuya uyarlanmalıdır oyuncu değil!

  • Her oyuncunun takvim yaşı, biyolojik yaşı, oyun seviyeleri ve velilerin beklentilerine göre gruplar yaratmak.
  • Her oyuncunun gelişim çizelgeleriyle takibini sağlamak.
  • Seviye gecişlerinde objektif ve acık kriterler kullanmak.
  • Gelişime göre ara dönemlerde grup geciş esnekliği
  • Her aşama sonucu cocukların yeniden gruplandırılması
  • Gelitşime uygun grup içerisinde oyun, oyuncu sayısı antreman süreleri değişiklik gösterecek olup her aşama sonucu çocuklarımızın yeniden gruplandırılmasını sağlamak.
  • Oyuncu, veli, antrenör ortak yaklaşımını oluşturarak velinin oyunun gelişimine katısını sağlamak.
  • Ortak goruşme çerçevesinde oyuncunun okul programı ile antrenman programının uyumunu sağlamak.
  • Akademi (kulüp) olarak bölgesel, ulusal ve uluslararası organizasyonlar yapmak.

Tenis eğitimi hayata dair olmalıdır!

  • 100% çaba harcamak
  • Pozitif düşünce, tutum ve vücut dili
  • İyi konsantrasyon
  • Hedef belirlemek, plan yapmak
  • Problem çözmeyi öğrenmek
  • Bağımsız olmayı öğrenmek
  • İçsel motivasyon sağlamak
  • Kendine güveni geliştirmek
  • Başkalarını tebrik etmeyi öğrenmek
  • Kuralların ve dürüstlüğün önemini kavramak
  • Kazanmayı ve kaybetmeyi öğrenmek
  • Sonuçları kabul edip, ilerleyebilmek
19 Mayıs Stadyum İçi Ulus / ANKARA
Bizimle İletişim Kurun
Tel: 0 (312) 310 71 74
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this